Online dispečerský systém pro firmy servisního charakteru
Online dispečerský systém pro firmy servisního charakteru
Mobilní aplikace pro pracovníky v terénu
Přehledné plánování a správa zakázek
Kontrola nákladů, ziskovosti a časového výkonu:
Firmy servisního charakteru, zvláště pokud mají více poboček, potřebují jednoduchý on-line webový dispečerský systém, který jim umožní rychle a jednoduše plánovat jejich zdroje pro vyřešení zákaznických požadavků. Evidence vozidel zahrnuje definici vozidla, stanovení jeho speciální dovednosti, přiřazení na pobočku a počet obsluhujících pracovníků. U pracovníků se definují speciální schopnosti a dovednosti, přiřazení na pobočku a indispozice. Další evidence jsou například náhradní díly, potřebné vybavení a nutnost speciálního povolení či oprávnění – například pro práci s odpady.
Pro pracovníky v terénu je určena mobilní aplikace, která jim přehledně zobrazuje naplánované činnosti včetně klíčových informací o zakázce.
„Evidence zakázek pomocí papírového bloku byla vyhovující před tím, než jsme nevybudovali síť poboček. Pak už režie na telefonování mezi dispečery jednotlivých poboček byla neúnosná. Webová a mobilní aplikace, kterou nám společnost CATHEDRAL Software dodala, nám hodně zjednodušila práci. Webový kalendář je přehledný a mám do něho přístup nejen já, ale i všichni dispečeři ostatních poboček. Teď máme perfektní přehled o všech vozech i lidech, které řídíme.“
Filip Okleštěk, SEZAKO s.r.o.